Mendegél a mandarin

Egy év a világ körül

Káröröm

2014. december 23. 14:33 - dddoni

img_20141222_150108.jpgMúltkor a metróhoz sietve az egyik lépcsőn dobtam egy hatalmas hasast a betonra, de olyan gyorsan pattantam fel, hogy a körülöttem állóknak felröhögni se volt ideje. Szerencsére csak kb. 10-en látták. Aztán hazafelé ugyanazon a lépcsőn mentem lefelé és egy középkorú nő nyalta fel az aszfaltot pont ugyanott ahol korábban én. Kicsit jobban megvizslattam a lépcsőt és az egyik lépcsőfok több centivel magasabb a többinél. Na ott botlik meg mindenki.

Sok évvel ezelőtt láttam valami Fókusz szerűségben egy riportot erről a jelenségről, ott egy new york-i metrólépcsővel volt ugyanez a helyzet. Tehát nem egy speciális kínai jelenség, de azért az itteni építőipar csodáiról lehetne egy külön posztot írni: befalazott mozgólépcsők, a semmi közepén ottfelejtett ajtók, szigszalaggal megtákolt beléptetőkapuk, stb. 

Na de amióta ezt a kis kivitelezési hibát felfedeztem, nem tudom megállni, hogy ne álljak meg néhány percre ha arra járok. Öt perc alatt kb. húsz megbotlás és egy fullos taknyolás szokott összejönni. Nem ér fel egy America's Funniest Home Videos youtube maratonnal, de ez a műfaj nem élő előadásra lett kitalálva. Tudom, gonosz dolog a káröröm, de attól hogy nem állok meg még nem fog kevesebb ember fikkani. Tenni ellene meg légkalapács nélkül úgyse tudok és baja még senkinek nem lett szerencsére. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mendegelamandarin.blog.hu/api/trackback/id/tr137006591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása