Mendegél a mandarin

Egy év a világ körül

Szmogriadó

2014. október 09. 15:42 - dddoni

Ma reggel mikor kiléptem a koliból megtöröltem a szemüvegemet, mert azt hittem bepárásodott. Nem párás volt. Kiderült hogy az eddigi szmog semmi nem volt, most lett igazán ropogós a levegő. Csodálkoztam is, hogy eddig nem zavart. Na most már van köhögés, ami a megfázásomhoz pont nem jött jól. Látótávolság olyan 100 méter.

IMG_20141008_150805k.jpg

Értelmes maszkot csak pár európai emberen láttam, a kínaiakat továbbra sem igazán zavarja a dolog, Néhány sebészmaszk továbbra is akad, de nem hiszem hogy az bármire is jó.

Szerencsétlenségemre pont most voltam kiruccanni a városban, mert el kellett intéznem a tartózkodási engedélyemet. Sajnos egy kis séta is jutott mellé, mivel 100an voltak előttem és a sorszámmal addig elmentem kajálni. Utána meg nem találtam a metrómegállót, a buszoknak meg van egy olyan szokásuk, hogy nem állnak meg a metrómegállók mellett, hanem egy kilométerrel arrébb. Így kerültem az orosz negyedbe, aztán véletlenül ráakadtam a Soho Galaxy nevű helyre, ami egyike a kevés érdekes modern épületeknek Pekingben. Persze a szmog és a mérete miatt nem volt igazán alkalmas fotóalany, így jöjjön egy újabb promókép. A kék ég valszeg fotoshop.

galaxy soho 2.jpg

Itt van a Magyar Kulturális Intézet is, aminek annyira nem értem a funkcióját. Egy méregdrága helyen fenntartanak egy teljesen üres kávézót (még pultos sincs) azért hogy pár havonta csináljanak valami rendezvényt. Kicsit furi.

GalaxySoho_EN-GB1260915524.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mendegelamandarin.blog.hu/api/trackback/id/tr646774981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása