Mendegél a mandarin

Egy év a világ körül

10 nap szenvedés

2014. november 14. 05:25 - dddoni

Eddig csak szépet és jót posztoltam, mert tényleg minden fasza volt. 10 nappal ezelőttig. Voltak eddig is dolgok amire panaszkodhattam volna, például hogy nincs fűtés, csótányok vannak a szobában, sőt még egy egeret is láttam két szinttel lejjebb. Ezek apróságok, amik nem igazán ütik meg az ingerküszöbömet. De a múlt keddi események erősen kicsapták a biztosítékot. LEDOBTAK A NETRŐL.

Gondolom mindenki ismeri a Maslow piramis modern változatát. Csak akkor tudja meg az ember hogy mennyire igaz, ha megtapasztalja. Eléggé szétcseszte a közérzetemet ez az egy hét.

Basic-Human-Needs.png

Egyből mentem balhézni az irodába. Jajj, elromlott, holnap már lesz. Nem lett. Mentem megint. Az egész egyetemen rossz a net, de holnap már biztos jó lesz. Nem lett. Pénteken szerencsére visszajött a lakótársam, és megadta a jelszavát. Ez enyhített a dolgon, de nem teljes értékű, hisz neki is kellett és egyszerre nem használható.

Kb ötször jártam az irodában, mindig az volt a kifogás hogy mindenhol rossz. Hát a nagy büdös lószart, az európaiakon kívül mindenkinek működött... Elég egyértelmű hogy az APEC miatt blokkoltak. Most volt ugyanis egy nagy nemzetközi gazdasági konferencia, és Obamától Putyinig a fél világ Pekingben volt smúzolni. Az összes egyetemet bezárták, hogy mindenki menjen el a városból. Kivéve persze a mi egyetemünk nemzetközi részlegét, nehogy már én is utazgassak. A fél város le volt zárva, pénteken például az olimpiai parknál nem tudtam metróra szállni. Az egyetemre is csak diákigazolvány felmutatásával lehetett bejönni, az egyik kaput teljesen lezárták, meg még hasonló apróságok. Hogy miért kellett engem letiltani a netről? Gondolom hogy ne panaszkodhassak facebookon ezekről a dolgokról. Nemzetközi hírnév mindenek felett. Bár szerintem ezzel többet ártottak az ügynek, de mindegy.

Ja és a pofátlanság tetőfoka, hogy ma reggel a lakótársam látta ahogy az irodában a néni egyessével újra engedélyezi a nethozzáférésünket. Ennyit arról hogy el volt romolva... Nem igazán bírom ha a pofámba hazudnak.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mendegelamandarin.blog.hu/api/trackback/id/tr876895173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt_ 2014.11.15. 12:19:12

Hat ezt a stilust mar igazan megszokhattad volna itthon... De akkor tudom, miert nem voltal napok ota elerheto. En meg azt hittem, biztos utazgatsz...
süti beállítások módosítása