Mendegél a mandarin

Egy év a világ körül

Édességek

2014. október 27. 12:00 - dddoni

Az gondolom eddig is lejött, hogy a kínai kaják nagyon bejönnek. Viszont mióta itt vagyok valamiért nagyon elkezdtem kívánni az édességeket. Ez azért fura, mert otthon egyáltalán nem ettem édeset az utóbbi időben. Lehet a szénhidrátszegényebb étrend miatt van?

Amilyen jó kajáik vannak, az édességeik egyszerűen nem jók. Mostmár tényleg végigpróbáltam a menza és a hypermarketek kínálatát, de továbbra is max 1-2-re tudom azt mondani hogy elmegy.

A boltban nagyon megörültem a csokidrazsénak. Méretéből ítélve nem mazsola belsejűnek tűnt, szóval csak jó lehet.

CIMG2740.JPG

Hát mazsola tényleg nem volt benne, de más se. Valami alig elharapható kemény ízetlen valami az egész, és ami csokibevonatnak tűnik az csak valami fényes barna külső réteg. Íz nélkül. Olyan mintha keményített fűrészport rágcsálnék.

Vettem ilyen mini pain au chocolat-nak tűnő péksütiket, látszott rajta hogy kilóg belőle a csoki. Na hát pont annyi csoki volt benne amennyi kilátszott. Próbálkoztam piskótatekerccsel. Egész jó volt a tésztája, de a tölteléket kifelejtették. Van amerikai palacsinta a menzán. Sós. Van valami sütinek kinéző lila dolog, amire aszittem hogy mivel lila csak áfonyás lehet. Itt van lila bab is... Bejgli szerű süti. Húsos volt. Csokibonbonnak kinéző zacskós valami. Édes lila krumpli. Azt vittem az egyik túrára, mostmár a látványától is hányingerem van.

Twix és Bounty nincs. Snickers viszont van, ez az egyetlen amit nem szeretek. Mivel ez alapból egy gyártó, kezdem azt hinni hogy a kínaiaknak az ízlésével van baj, ezért nincsenek jó dolgok.

Próbálkoztam ilyen kimérős édességgekkel, a legjobbra is csak az ehető címkét tudom ráaggatni. És még a fogamba is beleragadnak. A belvárosban egy helyen árulnak nagyon jó tejszínes golyókat, de odáig azért nem vagyok hajlandó elmászni. Vannak nyugati cukrászdák nagyon jó sütikkel, de nyugati árakkal. Akármennyire is kerülöm a nyugati kajákat, lehet az édességből kénytelen leszek ezeknél maradni.

IMG_20141007_200901.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mendegelamandarin.blog.hu/api/trackback/id/tr326808011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

artanis 2014.10.30. 11:31:53

képet az összes kajáról!

dddoni 2014.10.31. 17:05:10

@artanis: ok, majd a pekingi kacsás posztba tolom őket.
süti beállítások módosítása